Levervoorwaarden

1 – Met deze website te weten https://administratie.pg-dinxperlo.nl/ geven wij leden en niet leden van de Protestantse Gemeente te Dinxperlo de gelegenheid om via een beveiligde omgeving aan de kerk toezeggingen, bijdragen, giften en/of donaties te doen.

2 – Vanuit de bestelshop wordt naast de gelegenheid tot het geven van giften, donaties en betalingen van kerkelijke bedragen de mogelijkheid geboden tot het bestellen en betalen van kerkelijke boekenwerken en collectebonnen bestaande uit één of meerdere aantallen en/of soorten.

3 – Alle te maken en gemaakte bestellingen via deze bestelshop zijn enkel binnen de beveiligde omgeving van iDEAL, Molly en uw eigen bankrekening te betalen.

4 – Na ontvangst van uw betaling worden de collectebonnen binnen 5 dagen afgeleverd op het bij de opdracht verstrekte adres.

5 – Collectebonnen vertegenwoordigen enkel en uitsluitend in de Protestantse Kerk te Dinxperlo de collectewaarde van het vermelde bedrag. Op generlei wijze is het mogelijk om eenmaal aangekochte collectebonnen te verzilveren en/of op andere wijze betaalbaar te maken.

6 – Als u in aanmerking wilt komen voor belastingaftrek dan dient u het betalingsbewijs te bewaren welke u bij aflevering ontvangt. Deze kunt u gebruiken bij het aanmelden van giften op uw fiscaal jaaroverzicht. Let op: dit betalingsbewijs kan slechts één keer per 20 collectebonnen worden verstrekt. Het betalingsbewijs is een onlosmakelijk onderdeel van de betreffende serie collectebonnen welke u heeft ontvangen.

7 – Door gebruik te maken van, deze website, aanbiedingen, (ver)koop, verwerking, uitvoering van bestel- en betaalopdrachten gaat u automatisch akkoord met deze voorwaarden en geeft u de Protestantse Gemeente te Dinxperlo vrijwaring van alle gemaakte en te maken kosten op welke wijze en/of al dan niet ontstaan door het gebruik van de verstrekte mogelijkheden op en/of via deze website.

8 – Het privacybeleid zoals omschreven in de hoofdwebsite www.pg-dinxperlo.nl is zonder uitzondering van toepassing op deze sub-website en met alle daarin genoemde en gebruikte mogelijkheden.

1 november 2023,
College van Kerkrentmeesters
Protestantse Gemeente te Dinxperlo.